Ontwerp voor het op een na leukste winkelstraatje van Nederland
Ontwerp voor een praktijk voor klassieke homeopathie waarbij de wisselwerking tussen de patiƫnt, het middel en de therapeut centraal staat.
Ontwerp voor wandelevenement waarbij bijna 2000 wandelaars (voornamelijk kinderen) 4 avonden lang, 5 of 10 kilometer wandelen. Uitgangspunt bij het logo is het typisch 'Noord-Hollandse' gebruik om tijdens het lopen te sabbelen op een halve sinaasappel of citroen, belegd met pepermuntjes en verpakt in een zakdoek.
Ontwerp voor een onafhankelijk adviesbureau
gespecialiseerd in veiligheid, educatie, beleid en onderzoek op het gebied van verkeer. Het ontwerp is gebaseerd op de kleuren en vormgeving van verkeersborden en signalering.
Ontwerp voor bijzondere designwinkel waar je ook kunt werken, koffie kunt drinken of een broodje bestellen en nog heel veel meer...
Conceptontwerp voor een nieuw label van Thika Travel voor zeer exclusieve safari's in Afrika.
Conceptontwerp voor een bedrijf dat zich bezig houdt met het verleasen van middelen voor het opwekken van duurzame energie.
Ontwerp voor een communicatie- en adviesbureau dat werkt voor een mooiere, schone en voor iedereen welvarende toekomst. De paardebloem in het ontwerp staat symbool voor zaaien en oogsten, groei en vruchtbaarheid.
Ontwerp voor een investerings- en consulting groep met een bijzondere band met de berg Berchtesgaden in Duitsland. De specifieke vorm van de berg staat centraal in het ontwerp.